fredag den 7. oktober 2016

En lille smule pip !!

Jeg faldt pladask for disse nye fugle- og baggrundsstempler fra Marianne Design, da jeg så dem og måtte derfor prøve mig med noget, som jeg ikke gør så tit.. farvelægning :)


På dette første kort, gik jeg "all in" på farverne. Motivet er stemplet med Stazon sværte og farvelagt med Distress Inks. Baggrunden er stemplet med Versa Magic Drop. Det hvide papir er Neenah, som er særlig velegnet til at stemple og farvelægge på.


Det næste kort, er holdt meget i de samme farver, men med andet motiv og baggrundsstempel. Teksten "tillykke" er et Barto stempel.


Motiverne er monteret på kortet med 3D-klæbepuder, her 1 mm. høje, så det giver lidt dybde, som jeg godt kan lide. Og så har jeg lavet lidt detaljer med Stickles glimmer lim.


Jeg har også forsøgt mig med motiverne i lidt mere dæmpet og "naturtro" farver, og syntes faktisk også de blev rigtig fine.


Fremgangsmåden er den samme. Motiverne er stemplet med Stazon og farvelagt med Distress Inks, og så er baggrunden stemplet med Memento sværte. Dette papir er også Neenah, både det hvide og Kvist farvet. Igen er motiverne monteret med 3D-klæbepuder og som ekstra pynt en lille sløjfe.


Jeg har brugt følgende materialer, som alle er købt hos Luna Hobby:

- Stempler, Marianne Design, link her.
- Tekst stempel, Barto, link her.
- Stazon, sort sværte til motiver der skal farvelægges, link her.
- Memento, sort sværte, link her.
- Versa Magic Drop, farvet sværter, link her.
- Distress Inks, til farvelægning, link her.
- Stickles, glimmer lim, link her.
- 3D-klæbepuder, 1 mm. høje, link her.
- Neenah papir, til at stemple og farvelægge på, link her.
- Karton, farvet 12 x 12 inch, link her.

Ha' en dejlig, kreativ weekend :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar