onsdag den 7. september 2016

With owl my heart.

I dag er det blevet til et enkelt uglekort. Jeg er vild med denne ugle og teksterne den kommer med :)


Fronten af kortet, er et stykke ensfarvet papir, fra den brune serie, herpå har jeg gentaget stemplet "Slitna streck" flere gange, får af få det en smule træ-agtig. Så har jeg standset hul med en die og det samme har jeg gjort i den sorte maske under fronten, dog med en lidt mindre cirkel end den første.


Uglen er stempler på flere ensfarvet ark papir, rosa og gul serie, samt hvid og derefter klippet ud i de dele jeg skulle bruge. Delene er samlet med 3D-klæbepuder for at give uglen lidt liv. Bladene er også stemplet og klippet ud. Ugle, tekstbannere og blade er monteret på kortet med 3D-klæbepuder, for jeg kan godt lide den dybde det giver.


Den sidste af de 3 tekster der følger med ugle stemplet, har jeg brugt inde i kortet, sammen med et stemplet bad, som er klippet ud og limet på med 3D-klæbepuder. Kanten er håndtegnet.


Jeg har brugt disse stempler og materialer, som alle er fra Gummiapan.se:

- Streg stempel, "Slitna streck", link her.
- Ugle og tekst stempler, "Ugglekit", link her.
- Blad stempel, "Stort blad", link her.
- Runde dies, "Stitched Circles", 10 størrelser, link her.
- Brunt papir, "Brun serie", link her.
- Rosa papir, "Rosa serie", link her.
- Gult papir, "Gul serie", link her.
- Grønt papir, "Klargrön serie", link her.

Håber i syntes om det jeg havde til jer i dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar