mandag den 7. marts 2016

Så sandt, som det er sagt ;)

Da jeg så denne tekst, var min aller første tanke: "Hvor er det sandt !!" og jeg er ret sikker på, at jeg ikke er den eneste scrapper der tænker sådan ;)


Som baggrund har jeg stemplet denne fine, nye blomst i 3 forskellige lilla nuancer (desværre fremgår farverne ikke så tydeligt på billedet) og så lavet et tag med den skønne tekst. Det hele er monteret på en maske af sølvkarton og derefter på et kort af lilla karton.


Teksten har jeg heat embosset med klar glitter embossing pulver, så den rigtig træder frem på kortet.  Til sidst har jeg pyntet tag'en med lidt glitter sten og en stor sløjfe, for at give lidt dybde til kortet.


Stemplerne jeg har brugt:

- Blomst: "Liten dubbel blomma", link her.
- Tekst: "Being creative is not a hobby it is a way of life", link her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar