torsdag den 10. december 2015

Næsten som et eventyr..


 Jeg søger tit nye idéer og inspiration på nettet, og den anden dag faldt jeg over nogle kort, som var lavet meget eventyragtigt.. og så måtte jeg straks igang med at prøve selv ;)


Jeg fandt en masse af mine Distress Inks frem og så skulle der ellers sværtes, og tones i stor stil.


Jeg var også i gemmerne og finde stempler til projektet. Skulle bruge noget, som kunne skabe silhuetter og jeg endte med disse blomster, en enkelt sommerfugl og en lille tekst: "Du er vidunderlig".


Jeg lavede lidt prikker med en Liguid Pearls og dryssede lidt glitter henover.. for at skabe lidt "glitrende magi" på kortet.


Jeg kunne ikke lade indersiden være helt blank, så jeg stemplede nogle få blomster i det ene hjørne og tegnede nogle tynde streger hele vejen rundt langs med kanten.


Dette kort er lavet ud fra helt de samme principper, bare med andre blomster og en anden tekst: "Bare fordi..", og så selvfølgelig helt, andre farver.


Måtte også lave noget indeni dette kort ;)


Jeg har brugt disse stempler, som alle er fra gummiapan.se, Link her:

- Stor rudbeckia, Link her.
- Liten rudbeckia, Link her.
- Stor blåklint, Link her.
- Liten blåklint, Link her.
- Liten prästkrage, Link her.
- Mellanstor fjäril från sidan, Link her.
- Tekst: Du er vidunderlig, Link her.
- Tekst: Bare fordi.., Link her.

Håber du kunne li' disse kort.. og måske du også blev ramt af den der eventyr fornemmelse ?? ;)

Med venlig hilsen Karina.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar