tirsdag den 9. februar 2016

Lavinia: "Jagt dine drømme" :)

Så har jeg været i gang med Lavinia Stemplerne igen. Er helt vild med de fine detaljer og det touch af magi der er i motiverne :)


Dette er holdt i grønne toner og med sort sværte til motiverne. Både træer og bladrankerne, er først stemplet med sort sværte og derefter stemplet igen, uden ny påføring af farve, det giver de lidt lysere motiver, som er med til at give lidt dybde i billedet. Træerne i forgrunden er en die, som er standset ud 2 gange, den ene vendt og limet på som bort.


Rammen omkring motivet er også standset ud med en die og så er lagene samlet med 3D-klæbepuder imellem, for at skabe lidt afstand imellem og derved også give lidt dybde til kortet. Og så har jeg brugt Stickles til nogle af detaljerne, for at understrege magien i motivet ;)


Kortet indeni er pyntet med stjerner hele vejen rundt. De er stemplet med sort sværte, men jeg har først stemplet på et kladdepapir, før jeg har stemplet på indlægget her, for ikke at få så meget farve på stjernerne. Efterfølgende har jeg pyntet dem med Stickles, så de glitre.


Farverne der er brugt er:

- Distress Ink "Old Paper".
- Distress Ink "Peeled Paint".
- Distress Ink "Forest Moss".
- Distress Ink "Black Soot".
- VersaFine "Onyx Black", brugt til at stemple med.


Stemplerne jeg har brugt er disse:

- Lavinia Alfer, "Fairy Couple", købt her.
- Lavinia Bladranke, "Creeping vine", købt her.
- Lavinia Grantræ, "Fir Tree", købt her.
- Lavinia Stjerner, "Stars", købt her
- Tekst "Jagt dine drømme, måske fanger du en", af Papirhimlen, købt her.

Andre materialer:

- Die "multi frame", af Nellie Snellen, købt her eller her.
- Die "grantræs bort", af Marianne Design, købt her.
- Die "Tags a lot", af Mama Elephant, købt her.
- Stickles "Star Dust", købt her eller her.

Håber du fandt lidt inspiration i dette indlæg.. tak fordi du kiggede forbi :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar