fredag den 19. februar 2016

Lavinia: Fairy Happy Birthday.

Så er det blevet til endnu et kort, med de skønne stempler fra Lavinia :)


Dette er holdt i brændte, gule farver og med en sort kant, for at give lidt dybde i billedet.


Jeg har brugt Stickles "Star dust" til feens vinger og de små stjerner, for at få den der lidt magiske stemning.


Jeg har også pyntet kortet indeni. Kanterne er sværtet med samme farver som fronten og så har jeg stemplet en masse små stjerner hele vejen rundt. Teksten her er fra Mama Elephant.


Igen har jeg givet feens vinger og mange af stjernerne i kanten Stickles, for at tilføje lidt mere magi ;)


Farverne jeg har brugt er alle Distress Inks:

- Squeezed Lemonade.
- Spiced Marmelade.
- Brushed Corduroy.
- Black Soot.


Stemplerne jeg har brugt er:

- Div. Lavinia stempler, kan købes hos Patchwork-huset.dk, link her.
- Stempel, af Mama Elephant, link her.

Alle figurer, blomster og tekst er stemplet med VersaFine Onyx Black, link her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar