fredag den 10. juni 2016

Lavinia: Fish out of water :)

Så har jeg leget med Lavinia stempler igen, bliver vist aldrig træt af dem.. heldigvis ;)
Jeg er ret vild med den eventyrlige stemning, som man hurtigt får i sine billeder.


Denne gang er der gået fisk i den, syntes de er så søde.
Baggrunden er sværtet med Distress Inks og så har jeg mistet lidt vand på, som efter kort tid er duppet af igen, det giver nogle farveløse pletter, som jeg i dette tilfælde syntes ligner bobler.


Og som altid, har jeg lavet nogle små detaljer med Stickles, som med sin glimmer giver lidt liv til motivet.


Dette næste kort er også med fiskene og baggrunden er lavet på samme måde som det første, bare med andre farver.


Her har jeg også lavet nogle detaljer med Stickles.

Jeg har brugt følgende Lavinia stempler:


Teksten er fra et Technique Tuesday stempelsæt, som jeg har lånt af en sød klippe/klister buddy :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar