søndag den 5. juni 2016

Nye GA dies.

Har du mon set de nye dies fra Gummiapan.se ?? Det har jeg.. og må indrømme.. jeg er forelsket :)


Det første kort, er med nogle af de nye papirer og tekst af et stempel, samt nye dies.


De pink tekster "knus" og "kram" er standset ud og monteret med 3D klæbepuder. "&" tegnet er stemplet og derefter heat embosset med klar, glitter embossing pulver.


Det næste kort er lavet med rester. Så hvis du som jeg ikke nænner at smide dem ud, så er her en mulighed for at få dem brugt ;) Jeg har samlet dem først og så standset den ønsket størrelse ud med en die.


Den pink tekst "tillykke" er også lavet med en af de nye dies og så er den monteret med 3D klæbepuder.


Og til sidst, denne skønne lille gavepose.. den er da sød ikke ?? ;)
Jeg har standset den ud med den nye die, i hvidt karton og derefter standset to farvet fronter ud, og limet dem på. Dien passer perfekt på et af mønsterarkene, men jeg ville gerne have hvide sider på min pose.


Sommerfuglene og tagen er også standset ud med nye dies. Teksten "bare fordi" er stemplet på. Og så har jeg lukket den med en lille sløjfe.


Dies'ene jeg har brugt er / The dies i've used is:

- Firkanter "Stitched Squares", 10 størrelser i sæt, link her.
- Rektangel "Stitched Rectangles", 8 størrelser i sæt, link her.
- Ovale "Stitched Ovals", 8 størrelser i sæt, link her.
- Sommerfugle "Fjärilar", 4 i et sæt, link her.
- Tekst "Tillykke", link her.
- Tekst "Knus", link her.
- Tekst "Kram", link her.
- Gavepose "Påse", link her.


Andre materialer jeg har brugt / Other materials i've used:

- Papirer "Mörkturkos".
- Papirer "Cerise".
- Stempel "&", link her.
- Stempel "Bare fordi..", link her.

Håber du fandt lidt inspiration i dette.. og måske du er lige så forelsket i de nye dies, som jeg ?? ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar