tirsdag den 21. juni 2016

Enkle kort :)

Jeg har lavet disse kort til min dag på Gummiapans blog.. lidt enkle, men syntes selv de blev fine :)


Det første er dette, hvor baggrunden er af Gummiapans papir, monteret på en maske af sølvkarton med 3D-klæbepuder, inden det er monteret på den hvide kortbase. Herpå et banner, som er fra et af de nye dies sæt, og i den er standset en sommerfugl ud, også med en die. Og til sidst er teksten "Friends to the end" stemplet på. Sløjfe og perler er tilføjet, for at give ekstra dybde på kortet.


Banneret er også monteret med 3D-klæbepuder, så man rigtig kan fornemme, de forskellige lag og at sommerfuglen er standset ud.


Jeg har stemplet lidt sommerfugle langs med kanten indeni kortet, for at trække lidt farve og liv med ind i kortet.


Det andet kort er lavet ud fra samme grund ide.. baggrunden af Gummiapans papir, på en sølvmaske og derefter monteret på en hvid kortbase. Herpå en sky lavet med en af de nye dies og derpå lidt små huse, som også er lavet med dies. Til sidst teksten "Home sweet home", som er stemplet på.


Flere af tingene er monteret med 3D-klæbepuder, for at give lidt dybde til kortet. Jeg er ret vild med den skyggeeffekt det giver.


Her har jeg også trukket både tema og farve med ind i kortet ved at stemple en bort.


Jeg har brugt disse stempler:

- Stor sommerfugl, "Mellanstor fjäril modell 3", link her.
- Lille sommerfugl, "Liten fjärilmodell 3", link her.
- Hus række, "Liten husrad", link her.
- Tekst, "Friends to the end", link her.
- Tekst, "Home sweet home", link her.


Jeg har brugt disse dies:

- Banner, "Stitched banners", link her.
- Sommerfugl, "Fjärilar", link her.
- Sky/bort, "Landskaps bårder", link her.
- Huse, "Hus", link her.

Håber du fandt lidt inspiration i dette. Ha' en dejlig dag.

Karina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar